Alleen voor buurttuinen!

Zaterdag is hard gewerkt om het groenafval naast het werkhok op West op een hoop te scheppen. Het materiaal zal nu langzaam composteren.

Alleen mensen met een buurttuin mogen hier groenafval storten: zoveel mogelijk boven op de berg.

Mensen met een volkstuin mogen hier geen groenafval storten. Zij kunnen op hun eigen tuin een composthoop maken.

Je mag de compost die naast de berg ligt wel meenemen. Laat het dan wel netjes achter.

Een keer per jaar kunnen tuinders snoeiafval (takken) versnipperen. Je kan het ook altijd naar de Milieustraat brengen (mits geopend).